Garantie en klachten

Bekijk onderstaand de Garantie en klachten

Alle producten in onze webshop zijn zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd.
Wij bieden uitsluitend bromfiets onderdelen aan van fabrikanten met een goede reputatie.
Als een artikel niet goed is of verkeerd geleverd, wordt het totale aankoopbedrag terugbetaald.
De retourzending van dit artikel moet in ieder geval binnen 14 dagen nadat je de klacht (die je binnen 2 dagen aan ons hebt gemeld per e-mail of brief) hebt ingediend plaatsvinden.
Het artikel en de verpakking moeten onbeschadigd en in originele staat zijn.
Op alle artikelen wordt door de leverancier een garantie gegeven bij correct gebruik.
Beoordeling of er sprake is van productiefouten is uit te voeren door de leverancier of producent.
Gebruikersfouten zijn uitgesloten van garantie.
Beoordeling of er sprake is van gebruikersfouten is uit te voeren door de leverancier of producent.
Je dient zelf zorg te dragen voor verzending naar Tomosonderdelenzeeland.nl.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tomosonderdelenzeeland.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank
/consumenten/geschil
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je hulp nodig?

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
  • +31 (0) 085 004 5764
  • +31 (0) 085 004 5764
  • info@tomosonderdelenzeeland.nl