Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen.
Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.
Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je kan je retour aanmelden via:
https://tomosonderdelenzeeland.myparcel.me/returns/create
RETOURADRES:
tomosonderdelenzeeland.nl
Oostschans 26-C
4463 AM Goes
Voor het snel kunnen afhandelen van de retourzending zouden wij graag de volgende informatie in de doos aantreffen:
- Factuur of bestelbevestiging met bestelnummer.
- Het aantal geretourneerde producten.
- Reden van retour
Wanneer u een foutief of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice email / whatsapp alvorens u over gaat tot retourneren.
Vermeld hierbij uw bestelnummer, voeg een foto toe van het desbetreffende artikel en verwoord het probleem. Retourzendingen zijn voor risico van de koper, dit houdt in dat tomosonderdelenzeeland.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om de trace-code of het zogenaamde 3S-nummer en bewaar deze goed!
Voor het crediteren van artikelen streven wij ernaar om binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag terug te boeken.
Heb je een verkeerd product besteld? Of ben je toch niet tevreden?.
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, hoeft je alleen de kosten voor verzending voor jouw eigen rekening te nemen.
Indien producten door ons verkeerd geleverd zijn, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.
Meer informatie over de herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.
● Verpak het product in een stevige omdoos met passende afmetingen.
● Mocht je voor het inpakken een oude of gebruikte (TomosOnderdelenZeeland) doos gebruiken, vergeet dan s.v.p. niet alle etiketten, barcodes en andere opschriften te verwijderen of onleesbaar te maken.
● Zorg ervoor dat het artikel niet kan verschuiven d.m.v. opvul materiaal
● Verpak breekbare producten apart
● Plak de sluitingen goed af met stevige plakband
● Gebruik geen touw of draad
● Plak het verzendlabel op de omdoos, niet op de verpakking van het product!
● Zorg ervoor dat het adres duidelijk leesbaar is
Indien producten door ons verkeerd geleverd zijn, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.
Meer informatie over de herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.
Wij behandelen je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.
Het totaal aankoopbedrag zonder de verzendkosten wordt teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (dit heet herroepingsrecht). Je hebt na deze annulering nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen.
hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Let op: Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt kan er 20% tot max.
50% van het aankoopbedrag ingehouden.
Deze percentages zijn slechts een indicatie.
Ja, dat kan! De snelste manier om iets te ruilen is in onze winkel langs te komen.
Helaas is het bij ons niet mogelijk om een product te ruilen die u online heeft gekocht.
Je kunt ervoor kiezen om een product retour te sturen, je krijgt dan daarvoor het aankoopbedrag retour.
Je kunt vervolgens de gewenste producten opnieuw bestellen in onze webshop.
Vanaf het moment dat wij je retour hebben ontvangen hanteren wij binnen 5 werkdagen om dit te verwerken.
Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van jouw retourzending.
Bij een credit, ontvang je het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee je betaald hebt nadat je de creditfactuur per e-mail ontvangen hebt.
Tijdens de bedenktermijn kunt u de producten beoordelen of u deze wenst te behouden.
Als u verder gaat dan nodig is voor deze beoordeling, mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag.
Graag terugsturen met originele verpakking als dat redelijkerwijs mogelijk is.
Mocht er schade zijn ontstaan aan het product bent u als consument aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan.
Let op: Indien de producten beschadigd aankomt of ontbreekt kan er 20% tot max.
50% van het aankoopbedrag ingehouden.
Deze percentages zijn slechts een indicatie.