Veelgestelde vragen
Bestellen
Stap 1: Plaats de gewenste artikelen in je winkelmand.
Stap 2: Als laatste stap in het bestelproces vul je jouw gegevens in.
Kies een verzendmethode en de betalingsmethode.
Controleer je bestelling en je adresgegevens.
Stap 3: Na het plaatsen van de gewenste artikelen en het controleren van alle gegevens.
Kun je jouw bestelling afronden met de gekozen betaalmethode.
Stap 4: Zodra je bestelling succesvol is afgerond ontvang je een bevestigingsmail met als bijlage de factuur van je bestelling.
Bestel je op de werkdagen vóór 17:00 uur, dan wordt de bestelling de zelfde werkdag verzonden.
Heb je net besteld, maar toch een foutje gemaakt? Neem dan z.s.m. telefonisch, per mail of via de whatsapp chat contact op met onze klantenservice.
Mocht je de fout pas later ontdekken dan kan jouw bestelling al verwerkt en verzonden zijn.
Je hebt altijd 14 dagen de tijd om je order te retourneren naar ons.
Zodra wij je bestelling hebben verwerkt ontvang je automatisch een e-mail naar de opgegeven e-mailadres met het Track & Trace nummer van de zending.
Aan de hand van dit Track & Trace nummer kun je jouw bestelling op de website van PostNL volgen.
Heb je op de werkdagen ma t/m vr vóór 17:00 uur besteld?
Dan sturen wij je bestelling dezelfde dag naar je toe. Heb je na 17:00 uur besteld? Dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.
Bestel je op zaterdag voor 14:00? Dan wordt je bestelling op maandag/dinsdag bezorgd.
Ja, bij het afrekenen kun je kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL pakket service punt of in onze winkel in Goes.
Kies je voor afhalen bij een PostNL pakket service punt, dan kun je jouw pakket de eerstvolgende werkdag afhalen.
Houd de track and trace mail in de gaten.
Afhalen in onze winkel is mogelijk op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 uur en 18:00 uur en op zaterdag 08:00 en 15:00
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Ja, onze webshop bevat namelijk vooralsnog slechts een klein deel van het totale assortiment.
Het kan dus voorkomen dat we het product dat u zoekt niet in onze webshop aanbieden, maar in de meeste gevallen alsnog dezelfde dag uit voorraad kunnen versturen.
We sturen u graag binnen 1 werkdag een persoonlijke offerte per e-mail/app.
U heeft dan ook de mogelijkheid om direct online te bestellen en te betalen.
Hebben wij uw betaling op werkdagen voor 17:00 uur ontvangen? Dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd met PostNL of klaargelegd in onze winkel in Goes
Uiteraard doen we onze uiterste best om onze getoonde voorraad in onze webshop zo actueel mogelijk te houden.
Helaas kan het door de gelijktijdige verkoop in de winkel voorkomen dat artikelen onverhoopt toch niet voorradig blijken te zijn in de webshop.
In dit geval zullen wij u direct verwittigen en een eventueel alternatief aanraden.
Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om het bestelbedrag terug te laten storten op uw bankrekening.
Garantie en Klachten
Heb je een defect product die binnen de garantie valt? Die je ook vervangt wil hebben? Stuur ons dan een e-mail of een whatsapp bericht met je ordernummer en een duidelijke omschrijving van het defecte product met eventuele foto’s.
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen.
Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Als u moeite heeft met het retourneren, kunt u altijd een mail sturen naar info@tomosonderdelenzeeland.nl
met uw ordernummer en de reden waarom u het product wil retourneren.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen.
Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.
Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je kunt een retouraanvraag aanmelden via de retourpagina of een mail sturen naar info@tomosonderdelenzeeland.nl met je ordernummer als onderwerp.
Heb je een verkeerd product besteld? Of ben je toch niet tevreden?.
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, hoeft je alleen de kosten voor verzending voor jouw eigen rekening te nemen.
Indien producten door ons verkeerd geleverd zijn, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.
Meer informatie over de herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.
Indien producten door ons verkeerd geleverd zijn, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.
Meer informatie over de herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.
Wij behandelen je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.
Het totaal aankoopbedrag zonder de verzendkosten wordt teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave te retourneren.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen.
hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Let op: Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt kan er 20% tot max.
50% van het aankoopbedrag ingehouden.
Deze percentages zijn slechts een indicatie.
Ja, dat kan! De snelste manier om iets te ruilen is in onze winkel langs te komen.
Helaas is het bij ons niet mogelijk om een product te ruilen die u online heeft gekocht.
Je kunt ervoor kiezen om een product retour te sturen, je krijgt dan daarvoor het aankoopbedrag retour.
Je kunt vervolgens de gewenste producten opnieuw bestellen in onze webshop.
Vanaf het moment dat wij je retour hebben ontvangen hanteren wij binnen 5 werkdagen om dit te verwerken.
Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van jouw retourzending.
Bij een credit, ontvang je het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee je betaald hebt nadat je de creditfactuur per e-mail ontvangen hebt.
Tijdens de bedenktermijn kunt u de producten beoordelen of u deze wenst te behouden.
Als u verder gaat dan nodig is voor deze beoordeling, mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag.
Graag terugsturen met originele verpakking als dat redelijkerwijs mogelijk is.
Mocht er schade zijn ontstaan aan de verpakking, het product of het product zonder originele verpakking terug gestuurd wordt, bent u als consument aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan.
Let op: Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt kan er 20% tot max.
50% van het aankoopbedrag ingehouden.
Deze percentages zijn slechts een indicatie.
Reparaties en werkplaats
Omdat er bij een afspraak voor onderhoud altijd een aantal zaken besproken dienen te worden door de monteur, kunt u hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze werkplaats via +31619029514.
Voor algemene informatie kunt u ook het contactformulier invullen.
U bent uiteraard altijd van harte welkom op afspraak maar ook zonder afspraak! Soms is de reparatie klein en kan de reparatie gelijk uitgevoerd worden.
Wilt u een afspraak maken? Bel dan rechtstreeks met onze werkplaats via telefoonnummer +31 (0) 085 004 5764.
Gezien het grote aantal verschillende Tomos modellen en onderdelen, is een vast werkplaatstarief tegenwoordig niet eenvoudig vast te stellen.
Ook zijn zaken als staat van onderhoud van de Tomos van invloed op de prijs van een onderhoudsbeurt.
U ontvangt van de monteur altijd voor de reparatie een goede inschatting van de te verwachten prijs, naar zijn beste kunnen.
Mocht tijdens de werkzaamheden blijken dat er onverhoopt extra kosten naar boven komen, dan zal de monteur contact met u opnemen om dit te bespreken.